Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 februari 2009 23:16

Det är nu tredje gången jag ger mig på att skriva detta inlägget, då sidan cp-ar sig! Och loggar ut mig, så försvinner de jag skrivit.. Tar väl för lång tid på mig antar jag.. Men iaf!!


Men då ska vi se om jag kommer ihåg vad jag skrivit...


Älsklingen va ju och tittade på lgh idag, vi ska väl ha den ena:) Så nu ska dom bara kolla upp oss så vi inte e nårra busar med anmärkningar.. Men de e i ju inte så de ska väl vara lugnt.. :) Verkar ju vara ett bra område med, får se.. har ju inte vatt där.. Bara min Per som vatt de.. Litar på att de blir bra iaf:)

Får väl se om jag kan vara med å kolla innan vi isf flyttar in!? Hade ju vatt nice..


Ska ringa lite samtal imon, så man får lite kött på benen ju..


Men tror att de löser sig när jag väl e på plats faktiskt.. E nog lättare då.. Har de på känn iaf;) Hehe


Op imon, lite nervöst för nu vet jag ju hur de går tll:/ isch!!

Kommer kasnke se helt knas ut sen?

Hmm..


Massa kyssar till hannas älskling<3


Kan något som känns så bra vara så fel, eller?

Jag tror då inte de iaf..

Så de så


Jag hjärtar min kille:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 februari 2009 11:06

Om kärleken bott närmare mig, hade de då varit nån å klagat på att de gått för fort?

Enkelt svar: NEJ


Varför ska lla hålla på å påpeka och sånt? De e så tråkigt.. Visst får man säga vad man tkr, men e de ingen som e glad för min skull då?

Visst de e ju en bit men om man inte e beredd att offra lite för kärleken, vad e man då beredd att göra???


Men som sagt, hade han bott i öa eller nåt så hade de inte vatt nån som sagt ngt om jag flyttat in med honom direkt..


Okej, vi träffades via internet.. Men om de vatt på ica eller på jobbet då? Ngn som sagt nåt då? Men jag tkr de e samma sak, för de kan minsann vara vem som hellst iaf.. Men de e väl för att man inte ser varandra de första man gör kanske? Inte vet jag.. Men ajja, nä jag vet inte.. Men gör som jag känner känns bra iaf, så de så..

Och e de riktiga vänner man har, ja då finns dom kvar ändå.. Oavsett..


Ingen op idag, blir imon ist.. Krävdes två läkare för bedömning idag så.. I och med att den sitter precis vid läpp-rödan.. typ.. Så de kommer att synas när den e borta.. Men de gör den ju iofs nu med.. Fast på andra hållet;)


Känner min hunger igen, inte kul å va hungrig men bra å känna när man e de ju.. Så åt tom. frulle idag, halv sex på morgonen!!!

Och nu äter jag igen.. Lite spagetti med ost och skinksås:)


Har varit en mysig helg:) Fastän älskling har jobbat lite så har vi ju träffats en del;O)

Men de går ju så fort:( Men ska ev dit igen på toradag em:) Får se vad fabror A kan fixa;) Hehe..


Så nu va morgondagen fixat:) Tack D!:) Så nu jobbar jag 14.15-21.30 imon och op 10.40  


Tog skit lång tid att köra hem i morse:( Värsta snöovädret ju! Halt och jävligt! Men kom hem iaf..  Och de e ju huvudsaken;)


Får se om älskling kollar på lgh idag, om han hinner vill säga.. Så skulle han ta massa bilder till mig med, för jag vill ju me se den;) Blir nog bra:)

Ovido - Quiz & Flashcards