Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Helgen:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 februari 2009 11:06

Om kärleken bott närmare mig, hade de då varit nån å klagat på att de gått för fort?

Enkelt svar: NEJ


Varför ska lla hålla på å påpeka och sånt? De e så tråkigt.. Visst får man säga vad man tkr, men e de ingen som e glad för min skull då?

Visst de e ju en bit men om man inte e beredd att offra lite för kärleken, vad e man då beredd att göra???


Men som sagt, hade han bott i öa eller nåt så hade de inte vatt nån som sagt ngt om jag flyttat in med honom direkt..


Okej, vi träffades via internet.. Men om de vatt på ica eller på jobbet då? Ngn som sagt nåt då? Men jag tkr de e samma sak, för de kan minsann vara vem som hellst iaf.. Men de e väl för att man inte ser varandra de första man gör kanske? Inte vet jag.. Men ajja, nä jag vet inte.. Men gör som jag känner känns bra iaf, så de så..

Och e de riktiga vänner man har, ja då finns dom kvar ändå.. Oavsett..


Ingen op idag, blir imon ist.. Krävdes två läkare för bedömning idag så.. I och med att den sitter precis vid läpp-rödan.. typ.. Så de kommer att synas när den e borta.. Men de gör den ju iofs nu med.. Fast på andra hållet;)


Känner min hunger igen, inte kul å va hungrig men bra å känna när man e de ju.. Så åt tom. frulle idag, halv sex på morgonen!!!

Och nu äter jag igen.. Lite spagetti med ost och skinksås:)


Har varit en mysig helg:) Fastän älskling har jobbat lite så har vi ju träffats en del;O)

Men de går ju så fort:( Men ska ev dit igen på toradag em:) Får se vad fabror A kan fixa;) Hehe..


Så nu va morgondagen fixat:) Tack D!:) Så nu jobbar jag 14.15-21.30 imon och op 10.40  


Tog skit lång tid att köra hem i morse:( Värsta snöovädret ju! Halt och jävligt! Men kom hem iaf..  Och de e ju huvudsaken;)


Får se om älskling kollar på lgh idag, om han hinner vill säga.. Så skulle han ta massa bilder till mig med, för jag vill ju me se den;) Blir nog bra:)

 
 
Anna

Anna

9 februari 2009 13:04

Gör som ditt ♥hjärta säger! Och skit i vad andra säger och tycker! Ingen än du/ni vet vad som känns rätt!!

Kram Anna

http://trollfamiljen.dinstudio.se

 
Lizette

Lizette

9 februari 2009 14:02

Jag är glad för din skull.. Innan jag träffade Durra så skulle jag flytta ihop med en kille som jag träffat över nätet och det var längre bort än du kommer att flytta.. Lev ditt liv så som du vill och rätta dig inte efter andra..

http://lizettesliv.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

9 februari 2009 14:49

Jag tycker du gör helt rätt! Man ska göra det som känns rätt och skita i vad andra säger :) Just go for it!

http://parryistheshit.blogg.se

 
Dessie

Dessie

9 februari 2009 16:44

Hanna äter, det är samma sak som att Hanna är lycklig igen :) Är så glad för din skull gumman, vill bara inte se dig sårad igen. Du har så rätt i det du säger, man måste våga lite här i livet. Man kan ju inte bara sitta hemma och rulla tummarna precis :S Flyttar du så kommer jag sakna dig massvis, men du ska ju inte bosätta dig i Afrika eller ngt.. även om du skulle ha gjort det så hade vi hittat ett sätt att träffas ändå, för det är sånt vänner gör :) Me love you big time

http://princessfck.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

9 februari 2009 18:01

Klart jag är glad för din skull:) tycker bara det är tråkigt du kommer flytta längre bort:( men ja du gör ju som du tycker känns rätt och känns det rätt att flytta in hos honom så ska du självklart göra det:) O jag kommer ju ändå finnas kvar om du flyttar:) blir lite längre resmål bara:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards