Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 18 februari 2009 22:55

http://hanniie1.blogspot.com/



Försöker där ist:) Eller iaf för ett tag:D

Av Hanna ♥ Söderberg - 18 februari 2009 19:54

Varför berättar jag inte allt för dig? Jo för allt jag säger, används emot mig senare..

Kloka ord och så jävla sant.. Iaf i vissa lägen med vissa personer!


Onsdag kväll idag, just nu.. Bara denna kvällen och nästa kväll som jag e ensammen.. Sen e jag hos hjärtat mitt:D


Efter två dagar fick jag första kommentaren.. Hmm.. Att de ska behöva vara på de viset:( Men men..


Haft visning på Harry nu.. Eller ja, för ett tag sen va de ju:) Så får vi se vad han säger när han nu får bilderna och sånt..

Hade ju vatt rätt gott å sålt han nu ju:)

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Harry är såld och dom kommer och tar han imon redan:) Hehe..

Lösa de på fredag bara.. Ska ju till älskling då..


Fan. Måpps. Fan:/

Inge kul alls detta..

Av Hanna ♥ Söderberg - 18 februari 2009 15:58

Vart i öa med dessie.. Handlade innan Bm och sen fikade vi hos henne..

Sånna sölmåppsar de finns ute på vägarna asså!!

Ellerhur!?


Kommer en och tittar på bilen ikväll, eller ja nu kommer den andra tomten med.. Hmm..

Så får se vad som händer då ju.. Men den andra verkar ju lite måppsig så..


Den första ska bara ringa och bertämma tid så.. Be mamma komma över sen kasnke.. Vill ju inte va ensam då de kommer massa folk jag inte känner så..

Får se vad som händer.. Kanske får ta de sj ändå..


Onsdag idag.. Snart e de fredag igen:D


Hoppas vi får de, dom ringde ju idag så.. Får la se vad som händer.. Hehe..

Av Hanna ♥ Söderberg - 18 februari 2009 12:43

Då va de ringt två samtal..


Ena till telenor, men dom går ju bara inte att få tag i så dom skulle väl ringa upp.. Sa hon i växeln iaf..


Och sen ringde jag på vovve:) Valparna kommer runt den 12mars.. Så de e ju ett tag till.. Och inte lev. klara fören mitten på maj.. Men Vi kan nog vänta på vår flicka.. Där va en kennel som hade valpar klara till mitten på mars men där va ju bara karlar kvar.. Vill ju ha en tös så..

De får ju vara lite jämnlikt i familjen ju;) Just nu e där ju en karl mer så.. Haha..


Näe, göra mig i ordning och sen köra till dessie.. måste verkligen posta de idag!!


Skriva på kontraktet och skicka in de med..


Hoppas på att få telen idag med.. Borde ju ha kommit tkr jag, två dagar sen den lämnade lagret så..


Blir nog inget tyringe idag, då det blev lite sura miner.. Men men.. Får väl bli en annan gång ist då.. Men jag kan inte va på flera ställen samtidigt, och är inte gjord av pengar, då bensinen är dyr.. *suck*


Fick mess av mamma innan, ang flytten.. Tog TVÅ dagar!!! Men men..

Ovido - Quiz & Flashcards