Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 16 februari 2009 21:55

Nu vet hon att jag flyttar och sånt..

Känns klart bra att ha berättat de men responsen kunde ju vart bättre:/


Men man kan ju inte få allt, eller?

Har ju min älskling och de räcker låångt för mig, ska ni veta.. Med eller utan er. <3


Visade ju sig ändå i slutändan att hon gjort samma som jag gjort nu.. Eller håller på..FAst blir ju inte riktigt samma ändå.. Men men..


Kommer få en ny tele:D Inte få tillbaka den gamla.. En W595i blev de tydligen;) Men den verkade ju helt ok så.. Den lämnade verkstaden idag så den kanske kommer till hässleholm imon, eller? Hoppas på mess imon på dagen iaf:P För då kan jag ju hämta den efter jobb, för han kanske köper Harry imon? Eller, får se..

Av Hanna ♥ Söderberg - 16 februari 2009 18:14

Om jag tänkt lite så skulle jag ju tagit ledigt imon med.. så kunde jag vart hos älskling tills torsdag fm.. Och då hade jag ju förståss tagit med kis ju.. men men.. Lätt och vara efterklok ju!


Och nu kan vi inte ses fören helgen efter denna:(

Får se om han som ville köpa Harry kommer idag eller hur han vill ha de.. Han har ju inte hört av sig igen:( Bajs.. Kunde ju åkt till tyringe då ju. Men visste jag ju inte innan:(


Får NY tele:) Den blev skickad från verkstaden idag:) Så kanske kommer fram och sånt så jag får messet om den imon? Hoppas de iaf..

Denna e ju dö-jobbig:/


Ringa mamma snart, måste ju berätta nyheterna och planerna för henne.. Får väl se hur de slutar:/

Messade henne nyss iaf, se om jag ska ringa eller om hon messar tillbaka..


Älskar och saknar

Ovido - Quiz & Flashcards