Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 februari 2009 23:45

Haha, skulle fota min kise nyss. Och såhär blev de:P

Man blir som man umgås, knäppis;)

<3

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 februari 2009 23:04

<3 

2009-Februari-Ett

<3

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 februari 2009 15:14

De e jag och dessie gumman de!

Jag ändrade om i mina färger på bloggen ju, visade sig att hon också har dom färgerna.. Men fint e de ju:)


Rätt lika i smaken vi två:P


Gäller ju våra ur-söta plånböcker;) Haha.

Jag köpte min med grodor på i bulgarien, grön va den.. Är den!..

Och hon köpte en rosa med, grisar på- tror jag de va.. I spanien iaf. Utan att hon sett min eller jag sagt ngt.. Tufft!

 Hjärnsläpp!!

Börjar bli lite jobbigt faktiskt.. Kanske kolla upp de? Nån braig vitamin som hjälper kasnke?


Måste kolla upp med gyn med.. Kan inte ha de såhär, då får de va! Då lägger jag dom igen, orkar inte med de så.. Hmm.. *suck*


Näe, göra mig iordning för jobb?

Ja, de blir nog de..

Städa imon eller nåt ist.. Kanske ikväll efter jobb? Får se.. Ska tänka på saken.. Mest disk ju! Blää..

Jag ska ha en diskpojke eller en diskmaskin i mitt andra liv! En sak som e säker iaf!


Hanniie har funnit kärleken<3

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 februari 2009 13:34

Killen med stort K 

Sitter här och ler och tänker tillbaka på helgen som varit..

Varför ska sånna helger gå så förbannat fort? Retlit e de ju iaf..


Helt underbar helg..

Jo, jag va ju på dejt:P I storstan:D Hehe, en bit å åka men de va de ju värt såklart!


Och nä, inga detaljer här inte;) Tss..


Men åhh va trevligt:) Så fin, så underbar! Och de bästa av allt:

BARA MIN<3


Synd bara med avståndet, men de löser sig ju.. E de inte värre än så så;)


På lördagen va vi ute och åt, och helt plötsligt kommer de fram massa PINSAMMA killar och då kollar jag vem som sitter vid bordet brevid.. Jo de va ju magnus samuelsson.. Kollade ju inte så noga innan säg;)

Men PINSAMT e de att många kommer fram, låt den stackarn äta sin mat ifred!! Men men..

Gud va stor han e asså!


Åter till mitt hjärta, min sötnos..

Hoppas de går att lösa till helgen, hade ju vatt kul:) Men kan du inte så får väl jag komma till dig säg;)


Kändes som om vi kännt varandra i en evighet, underbart!

Näe, om jag skulle ätit ngt mer än mina marianne karameller:P Hehe..

Åt faktiskt två fralle-bullar innan så lite duktig e jag allt;)


Kyssar på sötast<3

Ovido - Quiz & Flashcards