Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 8 februari 2009 16:51

Söndag igen, tiden bara springer iväg!!

Har inte kört hemåt än:P Stannar nog en natt till..

Ska ju till ä-holm imon bitti för min lilla op.. Men ist för å köra ikväll och nanna ensam nårra timmar så kan jag ju lika så bra sova här och köra på morronen direkt till ä-holm, när jag ändå e igång säg;) Hehe..

Möö mysigare å nanna med pojken min än att nanna ensam, eller ja, med katten.. Haha. Han e ju så hårig och busig.. Haha..


Så planerna ser ju ut som så.. Att jag nannar här och kör här ifrån runt 6 imon bitti.. Se om jag får upp gubben då med så han kan komma itid till jobb ju.. Hehe.. Annars kommer han ju inte iväg, då hans bil står på jobb;) Hehe.. Så med andra ord måste han åka med lilla mig;)

Och med dagens erfarenheter så tog de ju ett BRA tag innan han fattade att han skulle resa sig ur sängen:D Haha.. Lagom irriterande.. Men han får ju bara jobba längre då så bara han som förlorar på de;)


Snart in i duschen, hittade ju en handduk nu, en ren till och med:P Haha..

Men han e faktiskt duktig som tvättat hela dagen;)

Min kille de:D


Sen ska jag nog ta disken:P Göra nåt vettigt iaf.. Men plockade ju faktiskt undan innan så har ju gjort lite iaf;O)


Och äta nåt nu med, de kurrar ju lite i magen nu.. Inte ätit sen innan ju;) Haha, nä med sen frullen vid tolv.. Fast de va ju inte så länge sen ändå:P Men kurrar de så e de ju bra.. Då de inte brukar göra de så;)


När nu har jag inte tid med er längre!

Haha..


Mitt hjärta<3

Bjuder¨på en bild på mig och jenny, när vi va på big bowl:) Och föresten så vann jag:D Hehe

Ovido - Quiz & Flashcards