Alla inlägg under december 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 26 december 2008 18:14

Så, då va julen avklarad.. Jobbat hela julen, men ändå hunnit köra ner till pappa mfl. mellan arbetspassen förstås.. Och en runda hemma hos mamma mfl. Också mellan arbetspassen... Men så e de.. Bra lön i januari iaf;)


Så nu e jag ledig i två dagar, lyx;)


Sitter i tyringe nu:)

Ska snart ut och handla lite gott:D


Satt och funderade över mitt liv igår..

Tänk så mkt jag va beredd att "offra" för ett "perfekt" familjeliv.. Och så fort och lätt allt bara gick åt pipan.. Skrämmande!!


Lever nu igen och det känns bra:) Liver känns bra igen.. Tog ett tag efter att allt rasade i somras att inse att man faktiskt kan ha de bättre än då..


Bra, goda vänner som finns här för mig. Livet är rätt underbart ändå..

Men de kan ta för lång tid innan man inser de, kanske för sent ibland?


Låter kanske hemskt, men jag ångrar ingenting..

Visst de har hänt mkt

två missfall, en abort, ett giftermål och en skillsmässa..

Men utan det hade jag inte varit där jag är idag..

 men men.. Sånt e väl livet...


Ha de gött alla ni som sår mig nära!


Kyss

Av Hanna ♥ Söderberg - 16 december 2008 17:43

Jobbat till 13.30, sen bar de av till tyringe.. Skulle ju passa kikkan idag:D Trevligt:) Snäll flicka idag:)


Hämtat mitt nya körkort idag med:) Blev rätt bra:)


Äta lite snart:) Mumma med mat.. Kan inte gå ner mer i vikt heller så måste äta!


Mer och mer

Av Hanna ♥ Söderberg - 10 december 2008 09:47

För uppdatering asså;) Va ju ett tag sen nu..

Men har man inget internet så, ingen dator heller:(

Får väl se när jag fixar de.. Inget som e högt prioriterat iaf..


Mäklaren fortsätter vara seg, mailar fastän jag säger att jg inte kan kolla min mail!! Se om han förstod nu då så han ringer ist.. Hoppas där händer ngt nu, får väl vänta och se till slutet på veckan.. Inget annat å göra ju! Men hade varit skönt att fått de sålt, fint hus men kan ju inte bo där själv. Men men..

 Hittar väl en MAN att dela ett hus med så småningom:)

Helt körd e jag ju inte;) Haha..


Sitter i tyringe nu, ska till hbg sen när vi hämtat jeppe på dagis:)

Återbesök på gyn och sen ikea och handla säng:) Väla och babyproffsen:)

Blir nog bra:D Bra sällskap iaf:D


Ska ta soffan med nu, så jag har ngt mer att sitta i än min madrass:S

Men har ingen madrass längre heller, kise busen varit i farten igen!! Jäkla skit! Tur vi ska handla en ny säng idag då ju..


Sen plocka lite med lådorna ikväll;) Ska bli kul:D Alltid trevligt:)


Utgång på fredag:) Nice:) Ska bli trevligt att komma ut lite, Va ju festa-sugen som f*n förra helgen ju så passar ju bra nu då:)


Jul-baka på lördag med dess? Får väl se, Ska ju gå lusse-tåg på jobb 15.30 så.. Vad gör man inte för sina boende?:) Jag vet, jag e snäll:)


Hej och godbaj!!!

Ovido - Quiz & Flashcards