Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Ännu en utmaning till er:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 17 februari 2009 22:06

Vem vågar sig på denna utmaningen då:P? 


1. Hur lång är du ?

168 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor?

Bättre
3. Vad pluggar du ?

Inget för tillfället
4. Har du långt hår ?

Jo, men de ska bli längre;)
5. Vilken hårfärg har du ?

Choklad:D
6. Sminkar du dig ?

Jo, de händer ju.
7. Har du haft sex senaste månaden?

OOHH JA:)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Vanliga svarta hotpants;)
9. Har du kysst någon idag ?

Nä, pojken e ju inte här så:(


FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Näe
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?  Går inte att jämföra så..
3. Hur många syskon har du ? Tre hela och en lite halving;) Så 4 st:)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Minns inte, men hade iaf en vild diskussion:/
5. Hur många ställen har du bott på ? En del och fler blir de;) 
6. Vem i din familj stör du dig mest på?  Beror på, på vad? 
7. Vilken familjemedlem är snällast ?  Jag:P
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?  Retades lite med William igår, om de räknas:P


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?

Hmm, jadu.. Imorgon, kan jag svara så:P?
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Madde
3. Har du kysst nån kompis ?

Jo, de har väl hänt..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Nja..
5. Vem har du varit kompis med längst ?

Ellinor blir de nog va.. fast tappat henne på vägen någon stans mitt imellan..
6. Vem känner dig bäst?

Är som en stängd bok:/
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

Jo, minsann.. Vrf inte?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Nopp


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Jo, måste man ju göra ibland så..
2. Klä dig annorlunda? Klart, man ska ju vara lite speciell;)
3. Vara dig själv ? Javisst:D
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Klart, jag som e så fin så;) Haha..
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Nyss träffat han så får väl skona han från de än;) Eller, Haha 
6. Pierca dig ? Har en i naveln redan:)
7. Ha sex på offentlig plats ? Jo de tror jag nog;)
8. Vara omogen ? Barnet inom mig måste få vara kvar säg:D
9. Äta småkryp ? Hmm, nä de vet jag inte om jag skulle gjort med vilje:P


DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?

Vecka sen?
2. När var du på semester senast ?

Förra sommaren om man inte räknar med mina mini semestrar till älskling:P
3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Den ena e grön och den andra e blå:)
4. Är ditt hår tråkigt ?

Nädå, de lever sitt eget liv;)
5. Vem såg dig naken senast ?

Älskling:D
6. Hur ofta duschar du?

Så ofta de går och jag orkar;)
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

Efter snack med älskling skulle jag tippa:P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards