Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

TRADIT!!!

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 februari 2009 23:16

Det är nu tredje gången jag ger mig på att skriva detta inlägget, då sidan cp-ar sig! Och loggar ut mig, så försvinner de jag skrivit.. Tar väl för lång tid på mig antar jag.. Men iaf!!


Men då ska vi se om jag kommer ihåg vad jag skrivit...


Älsklingen va ju och tittade på lgh idag, vi ska väl ha den ena:) Så nu ska dom bara kolla upp oss så vi inte e nårra busar med anmärkningar.. Men de e i ju inte så de ska väl vara lugnt.. :) Verkar ju vara ett bra område med, får se.. har ju inte vatt där.. Bara min Per som vatt de.. Litar på att de blir bra iaf:)

Får väl se om jag kan vara med å kolla innan vi isf flyttar in!? Hade ju vatt nice..


Ska ringa lite samtal imon, så man får lite kött på benen ju..


Men tror att de löser sig när jag väl e på plats faktiskt.. E nog lättare då.. Har de på känn iaf;) Hehe


Op imon, lite nervöst för nu vet jag ju hur de går tll:/ isch!!

Kommer kasnke se helt knas ut sen?

Hmm..


Massa kyssar till hannas älskling<3


Kan något som känns så bra vara så fel, eller?

Jag tror då inte de iaf..

Så de så


Jag hjärtar min kille:)

 
 
Dessie

Dessie

10 februari 2009 01:10

Lycka till imorron hjärtat. Skönt att du äntligen blir av med den! Pussas

http://princessfck.blogg.se

 
Lizette

Lizette

10 februari 2009 11:37

Det kan vara fel i längden, fast det är det värt när det känns rätt nu.. =) Så även om det skulle var fel sen så är det inget jämnfört med när det känns rätt.. Allt kommer att lösa sig, det känner jag på mig.. Ha det gött.. Puss

http://lizettesliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards