Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 10 februari 2009 21:51

De är verkligen besvärligt!!

Kan inte öppna munnen redigt och gör ont!


Hungrig som en gnu men kan inte äta!? Ahh...

Innan va de ju att jag inte va hungrig.. Men när de väl e löst och jag har klarat mig ur de så gör de för ont och får inte tugga ngn mat!!


Så sitter nu med en tallrik gröt och slevar i mig i snigelfart med en TESKED!!

Får ju inte in en matsked så.. Precis de går in en tesked ju!


Men de blir väl bättre.. Skulle jag tro..


Och ja, JAG VET ATT JAG E GNÄLLIG.. Men att ha ett öppet sår med två stygn precis vid tänderna e inte kul...

Bara jag ska prata, svälja eller nåt skaver de..

Av Hanna ♥ Söderberg - 10 februari 2009 12:26

Så, då va jag hemkommen igen då..

Störigt med parkeringarna på ä-holms sjukhus bara.. Inte ofta där e ledigt där man står gratis ju.. Fick betala både igår och idag:/ Ruttet!


Gick väl annars bra på op..

Har världens flärkläpp nu bara och den kunde tydligen vara kvar i upp till nårra månader! Ahhh!

Nårra stygn i flabben med.. Som tydligen skulle åka av sj, annars skulle jag GNUGGA bort dom sj om ca  en och en halv vecka!! GNUGGA!?!? Haha..

Känns som att jag har skäggväxt i munnen, med e ju bara stygnen.. Men ändå:)


Bedövad ner i kinden med.. Känns räligt!

Ocha smakar skit i munnen, helt köttigt ju! Blurk!

Och känns ju räligt med stygnen med!!

Hur ska detta sluta?:P


Glömde äta ngt innan jag åkte med, och idag skulle jag ta de lugnt med mat.. Lite mat som man inte behövde tugga gick bra..

Imon skulle de väl inte va någon fara..

Men får INTE grimatisera för mkt, då de kan skricka då.. Och de skulle jag vara försiktig med ganska länge... Hus ska de gå till!?


Jo, föresten så va där två alternativ till vad de kunde vara:

Antingen så va de en saliv-sak som hakat upp sig och att de samlar i en boll?!

Eller så va de ju då en cysta..

Ca två veckor sen får jag besked hem på lådan..


Va iaf en stor "kunta" och flera små..


Kisse paus sen ta en burk panodil?

För bedövningen släpper nu känner jag..


Kan knappt prata och inte svälja undan mitt saliv.. *Suck*

Får väl se hur de går på jobb då;) Haha.. Ska ju vara där till halv tio idag!!

Inte van vid de:D Haha..


Saknar min underbara älskling, Mitt hjärta<3

Men bara två ENSAMMA nätter kvar.. Sen ses vi ju igen! De går fort detta..

Men vill dock inte ha de såhär mkt längre till!!

Ovido - Quiz & Flashcards