Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 14 februari 2009 17:37

Alla <3 dag va de då idag ju:)


Lite sovmorgon idag, pratade med madde de första jag gjorde:) Hon ringde ½ sekund efter att larmet började skrika:D Haha..


Hälsat på älsklings mamma och nya lillebror:) Trevligt..


Så nu har jag nyss tagit ut kladd-muffinsen ur ugnen och älskling har städat klart:) Duktig han e!

Både dammsugit, torkat golv och tvättat.. Min karl de!


Taco ikväll, bara handla sallad och sånt skit med:)

Glömde ju de då jag va och handlade:) Hehe

Jo, jag va iväg aldeler sj:P hehe.. Och jag klarade de galant:D Haha.. Duktiga jag då va;)


KALLT HÄR UPPE I LAPPLAND SÄG!! Shhhhhhit;) Hehe..


Skrev på kontraktet igår på lgh, gott:D Eller de kanske jag skrev igår? Hmm..

Men tkr dock att minnet blitt lite bättre, eller? Hmm, de krävs ju en extra tanke till de då ju:) Tss..


Näe, åter till verkligheten:D


Ha en fortsatt bra alla <3 dag!

För de ska jag ha;)

Ovido - Quiz & Flashcards