Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 7 februari 2009 17:03

Sitter nu i älsklings lgh, med ett glas cola och en påse marianne;) Har vatt och lämnat han på jobb ju.. Så ska han jobba i nån timme, typ tre eller nåt.. Sen e de mys igen:)

Han jobbade ju i morse med, körde vid 7 tror jag de va.. Sen åkte jag hit igen och la mig;O) Vaknade igen då han ringde vid halv tolv eller tolv:P Gott:)

Så åkte vi hem hit och bertällde pizza och gick och la oss igen efter vi ätit..


Så när man summerar så har itne Hanna vart uppe så länge denna dagen iaf:D Men gott ändå:) Tss..


Får se vad som händer ikväll sen, äta ngt mer idag kanske;) Mer än pizza-frullen;) Fast va ju bara frulle för min del, men ändå:P


Känns skönt och helt underbart att vara här uppe, träffa mitt hjärta igen<3 Synd bara att de går så fort. Får ju hoppas att de löser sig snart med jobb och sånt.. Men finns väl ngt sommarvik kanske?

 För de känns ju så rätt, och tkr ju att om man inte chansar och vågar här i livet så får man ju inget veta.. Ellerhur!?

Men visst, vi har "bara" kännt varandra i en mpnad och detta e andra gången vi ses på riktigt:P Men känns ju ändå så rätt;O) Så varför inte?

Eller?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Va trevligt igår med:)  Lasagne och lite nintendo wii:) Jag blev 54 år gammal!! HAHA.. Men va ju första gången så.. Och hade de inte vart för basaballen så hade jag vart proffs jag lovar! Men kunde ju inte skjuta redigt där så.. Men bra på de andra tyckte jag:) Hundra i balansen och rätt stark och sånt;) Hanna e rätt bra med andra ord;O)

Ovido - Quiz & Flashcards