Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 15 februari 2009 14:55

Då va de söndag igen.. Hehe. Tiden bara springer iväg säg!


Hanna saknar sin kise-mis! Men ska ju hem imon så:) Då får jag träffa han igen.. Fast sen går de ju ett tag innan jag får träffa min älskling:(

Eftersom att han jobba nästa helg och jag ska försöka byta till mig den helgen ist för helgen efter..

Vill ju vara med då älskling tar sitt flyttlass till vår lgh!

Sen dröjer de två helger till efter de sen e demitt lass som ska upp:)

Blir nog bra:D


Prata med chef och hämta papper på tisdag..


Idag tar vi de bara lugnt, ställde klockan på 10, men kom inte upp fören halv två va nog klockan! Haha.. Men gott å få sova ut lite ju!


Kollade lite på voffsingar igår med;) Hehe.. Och smed nårra planer, låter finfint detta ju!

Ovido - Quiz & Flashcards