Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Mammi vet

Av Hanna ♥ Söderberg - 16 februari 2009 21:55

Nu vet hon att jag flyttar och sånt..

Känns klart bra att ha berättat de men responsen kunde ju vart bättre:/


Men man kan ju inte få allt, eller?

Har ju min älskling och de räcker låångt för mig, ska ni veta.. Med eller utan er. <3


Visade ju sig ändå i slutändan att hon gjort samma som jag gjort nu.. Eller håller på..FAst blir ju inte riktigt samma ändå.. Men men..


Kommer få en ny tele:D Inte få tillbaka den gamla.. En W595i blev de tydligen;) Men den verkade ju helt ok så.. Den lämnade verkstaden idag så den kanske kommer till hässleholm imon, eller? Hoppas på mess imon på dagen iaf:P För då kan jag ju hämta den efter jobb, för han kanske köper Harry imon? Eller, får se..

 
 
Anna

Anna

17 februari 2009 12:03

Roligt att det snart bär av! Synd att vi inte fick träffa dig i helgen!
Har utmanat dig i min blogg går dit och kika!Hihi
Ha det toppen!
Kram Anna

http://www.trollistrollmorsan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards