Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Granna färger

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 februari 2009 15:14

De e jag och dessie gumman de!

Jag ändrade om i mina färger på bloggen ju, visade sig att hon också har dom färgerna.. Men fint e de ju:)


Rätt lika i smaken vi två:P


Gäller ju våra ur-söta plånböcker;) Haha.

Jag köpte min med grodor på i bulgarien, grön va den.. Är den!..

Och hon köpte en rosa med, grisar på- tror jag de va.. I spanien iaf. Utan att hon sett min eller jag sagt ngt.. Tufft!

 Hjärnsläpp!!

Börjar bli lite jobbigt faktiskt.. Kanske kolla upp de? Nån braig vitamin som hjälper kasnke?


Måste kolla upp med gyn med.. Kan inte ha de såhär, då får de va! Då lägger jag dom igen, orkar inte med de så.. Hmm.. *suck*


Näe, göra mig iordning för jobb?

Ja, de blir nog de..

Städa imon eller nåt ist.. Kanske ikväll efter jobb? Får se.. Ska tänka på saken.. Mest disk ju! Blää..

Jag ska ha en diskpojke eller en diskmaskin i mitt andra liv! En sak som e säker iaf!


Hanniie har funnit kärleken<3

 
 
Dessie

Dessie

2 februari 2009 16:11

Våra färger och våra fina plånböcker rokkar :P Haha. Du borde nog börja käka lite vitaminer, med tanke på hur du slarvar med maten så :S Love ya. pussas

http://princessfck.blogg.se

 
Ingen bild

Lizette

3 februari 2009 12:23

Skoj att du har hittat kärleken igen.. Jag vet hur det känns när det känns som om att man har kännt varandra i evigheter.. Är så med mig och sambon.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards