Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Rekord idag nästan;)

Av Hanna ♥ Söderberg - 11 februari 2009 15:09

Blev gröt igen:/ Men bägttre än inget säg;)

Gör lite ont och spänner lite då jag öppnar munnen.. Känns som ett skärsår på fingret som öppnar sig då man rör på fingret.. Fattar du? Eller jag e rörig som vanligt;) Hehe..


Får mata in gröten precis som på ett barn.. Rakt upp i gommen.. Annars går de icke!;) Hehe.. Och med en tesked med.. Matskeden e för stor! Haha..


Så blir nog inte så mkt med pussar och sånt i helgen älskling;) Kan ju inte ens dricka ur ett glas:S Haha.. Sugrör som gäller ju!


Näe, nu räcker de för denna gången;) Haha..

Men har en känsla av att jag återkommer efter jobb..

Så hörs och sånt efter 21.30 ikväll, med eller utan harry;)

 
 
Lizette

Lizette

11 februari 2009 15:30

Jag förstår vad du menar.. =) Blir kanske en del glass nu ett tag framåt.. Han kan ju pussa massor på dig iaf.. =P

http://lizettesliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards