Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Ännu ett inlägg idag:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 11 februari 2009 14:44

Jo, det är ju såhär att jag la ut harry på blocket för två dagar sen tror jag de va..

Är en som vill köpa han idag redan.. Hur ska jag då ta mig upp till hjärtat? Hmm.. Han ville komma vid halv 7, kan ju komma ifrån på jobb då men ja..


Harry e ju full tankad från imorse med ju.. Hade gärna velat köra upp de ju.. Kanske ska ändra de så han kommer på måndag ist?

Ska prata med älskling om de sen, eller nåt.. Haha..


Måste ju ha ngt å köra med, eller?

Kanske ngt äldre men ngt som ändå startar då man vill de..


Hungrig, men kan inte äta:/ Ont då ju..

Hoppas de går över snart, för annars trillar jag tillbaka i de dära skitet igen då jag inte äter ngt.. Men pallar inte med gröt idag igen, och inte heller kräm:/ Blurk! Finns ju inget annat heller:(

Kurrikurr i magen liten:(

 
 
Tosse

Tosse

11 februari 2009 16:25

Finns ju alltid varma koppen :)

http://therressse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards