Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Fin fina komplimanger:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 5 februari 2009 22:23

Det är ju bla. det som är tjusningen med mitt jobb:)


Först får jag världens bamsekram av en gubbe:)

Sen säger en annan:

Du är ju då det vackraste jag sett på länge:)


Alltid trevliggt att höra sånt, oavsett vem de kommer ifrån..


Pojken min brukar ju säga sånt med och de värmer, de gör de<3


Så hur ser då helgen ut då?:

Fredag...

  • Jobba 07.45-16.15
  • Städa
  • Fira Måns, äta ca 19.00
  • Åka till pojken min

Lördag...

  • SOVMORGON:P
  • Åka till Per´s mamma mf. och hälsa på. Ny fam medlem med, kom i början på veckan ju så bara lite skrutt;)
  • Bara umgås och sånt;) Mysigt! Tills han jobbar nån timme, men ska nog överleva säg;) FÅr ju trätta min älskling och de e ju huvudsaken:)

Söndag...

  • POjken jobbar dagen, men då kan jag ju nanna säg;) För han jobbar ju bara till tio eller nåt sånt;)
  • Umgås och sånt mys:)
  • Ska ju inte köra hem fören på kvällen, hade velat stanna tills måndag och se lgh men ska ju på min lilla op på måndag morron..

Så kommer väl min helg se ut i stora drag:D Hehe.. Antingen mer eller mindre av ngt;) Tss.. Trevligt och mysigt kommer de va iaf.. Tänk va denna veckan har gått fort!! E ju 5 dagar jag träffade han sist.. Och tur e de ju att de går fort, så man inte behöver vara utan så länge;) Hehe.. HATAR att ha de såhär på distans:( Blurk!!


Men e lgh fin så tar vi den.. Bara se om nån nappar, så jag får ngt jobb.. Annars löser väl de sig, men vill ju inte leva på han. Måste ju ha min egen lön med.. Går ju inte annars! Hmm.

Jobbigt sånt..


Otroligt att de känns såhär efter bara så kort tid.. Men underbart ju! Men ändå knas ju.

Men om de ändå känns rätt, varför vänta då?

Om de ändå ska hända senare kan man väl lika bra göra de nu, eller?

Skäll på mig om jag e helt ute och cyklar!

Men känns dock inte som att jag gör de, för min cykel ligger på skroten nu så! Hehe..


Näe sova nu!

Natti natt


Kyssar till min älskling<3

 
 
Ingen bild

Dessie

6 februari 2009 00:36

Bara pojknamn eftersom vi har bestämt flicknamn o har en del på lager där :P Herrejösses, här gäller det att hänga med i svängarna :P Är det inte bättre att ta de liite lugnt? ;) Menar inte att du ska vänta halva livet.. men ni har kännt varandra ett par veckor o träffats IRL en gång.. :P Tss. Pussas

 
madde

madde

6 februari 2009 10:30

är du alldeles från vettet frugan.. ??? ska du flytta iaf? men vi då.. nu vatt jag ledsen! jesper kallar och kallar på HANNNNNNNA men ingen kommer.. försökt förklara att jag inte vet när du kommer..

http://www.coolemadde.blogg.se

 
Lizette

Lizette

6 februari 2009 11:37

Då håller vi tummarna för att allt ska lösa sig. Jag håller med dig, varför vänta när det ändå kommer att hända senare.
Ha det så bra. Kram

http://lizettesliv.blogg.se

 
Ingen bild

jenny

8 februari 2009 21:14

men vadå? ska du flytta i alla fall??? du kan inte flytta längre ifrån ju... nu när jag fått körkort och tycker de är ett ok avstånd...Blä på dig om du flyttar hanna:(:( Tänk en extra gång... Visst är glad för din skull men inte flytta längre i från:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards