Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

För dom som inte vet...

Av Hanna ♥ Söderberg - 29 oktober 2008 11:33

Så har jag lämnat min man.. Orsaken till det behöver jag inte skriva här.. Men de va en sak man aldrig glömmer.. Jag har försökt, tro mig! Men de går inte!


Huset kommer förhoppningsvis ut till försäljning idag.. Pratade med mäklaren innan idag och han skulle maila förslag efter lunch.. Sen ska de godkännas och sen ut! Skönt.. Vill ju bli av med de så fort som möjligt:)

Inte för att de e ngt fel med huset, inte de men jag vill kunna släppa de, gå vidare..

Har ju ev. fått lägenhet med:) Från den 1/12 i så fall:P

Och inte kul å betala dubbelt så länge ju.. De går ju men inge kul!!


Ska ringa han igen vid fyra så skulle han pratat med dom som har hand om lägenheten.. Om renoveringen och sånt.. Vill ju inte ha de som den e idag:S Tapeterna sönder och massa sånt, blää:(


Varit duktig och ringt vad jag skulle idag:)


Och bilen funkar igen.. Eller igår iaf:) Vet ju inte om den startar idag:S Men hoppas de:)

 
 
Ingen bild

Anonym

29 oktober 2008 13:34

Jag tycker att du gjorde helt rätt, för mig är det också en sak som är oförglömlig(jag vet vad som har hänt). Jag önskar dig lycka till i livet och glöm aldrig... du är ALDRIG ensam, det finns alltid personer som bryr sig om dig mer än du anar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards