Alla inlägg den 23 oktober 2008

Hmm

Av Hanna ♥ Söderberg - 23 oktober 2008 23:25

Såg nyss att de e rätt många som e inne och snokar i min blogg.. Men inte så många som kommenterar.. Tradiga jävlar!!

Av Hanna ♥ Söderberg - 23 oktober 2008 21:57

Tiden bara springer iväg och nu e de snart en vecka sen jag berättade..


Idag va mäklaren här, han skulle försöka få ut huset innan helgen:) Hade ju varit bäst tycker jag:D


Ska titta på den imon.. E den fin och har ett rimligt pris så tar jag nog den.. Känns som de e de rätta..

Ska bli konstigt att bo själv men känns ändå som en lättnad!? E jag knäpp som känner så? Förlåt i så fall..

Har ju räknat på de och de ska nog funka att ha både huset och en lght..


Passa William i helgen, hämta han på dagis efter jobb:)


På lördag ska vi till tyringe, leka med M&J&J för den andra M e ju inte hemma då.. Men vi ska nog klara oss iaf:D Hehe.. Barnen kan ju leka meed varandra, hehe:) 


Nä nu tror jag de räcker med information för denna gången:) Återkommer kanske imon eller nåt när jag vet mer;)


Ha de göttans mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards