Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 16 oktober 2008 13:08

Då va man hemma igen. Varit iväg med jobbet från tisdag till onsdag eftermiddag.. Vi hade trevligt. God mat och god dricka:P

Lite olika sammarbetsövningar på förmiddagen och sen kaffe. Lite andra övningar och sen lunch.. Pratade om kontaktmannaskapet och så.. Jag fick en dam till.. Eftersom att jag bara hade en dam sen den andra flyttade..


Sen va de fri tid från 17.00 till 18.00 då vi skulle träffas för att gå en tipsrunda till stugan vid havet, där middagen serverades:)

Vi träffades alla på andra våningen för en liten appertiff

(eller hur de nu stavas)

 Sen gjorde vi oss iordning och bildade lag om fyra i varje.. Vi va rätt bra vi fyra:D Hehe.. Men ändå två fel..


Middagen bestod av två olika sorters grillspett och kyckling, potatisgratäng och sallad.. God dricka igen:)


Lite hög ljusnivå där inne med många flickor!! Och varmt med..


Gick till stranden och skulle känna på vattnet.. Fullmåne va de med.. Fint när de speglar sig ner i vattnet:)

Va ute rätt länge, drickan tog slut så tillbaka till stugan för att hämta mer:) Den sista cidern med:(

Ut igen, fortfarande kallt.. Men så underbart fint!

Såg ett stjärnfall:D Va såå längesen jag såg de, Så en önskan blev de med.. Får se om den slår in en vacker dag..

 När vi kom tillbaka till stugan så va där mörkt!! Dom andra hade redan gått tillbaka.. Haha.. Väl tillbaka till huset där vi skulle sova hittade vi dom andra på andra våningen.. Dom skojade och drack ännu mer.. Haha.. Den roliga historien igen:)

Spelade lite uno, förloraren skulle dricka en snapps.. Tur att jag vann 5-7 gånger då ju!! Haha.. Inte en enda gång att jag förlorade.. Han bidde rätt full kan jag säga.. Haha.. Ut och rastade han, men först ta sig ner för trappan!! tappade snappsen på golvet och halkade i den.. Inte bra på stengolv.. Klibbigt blev de med.. Men han städade upp iaf..

Hämtade min mobil och ringde gubben hemma..  Va ju påtiden att jag gjorde de;)

Hoppade stutsmatta med, sån stor och livsfarlig!! Tur där va nät runt om ju!!


Andra dagen bestod av att S klocka ringde tjugo i 8 och blev avstängd och sen min klocka 5 i 8.. Sen bankade de på dörren, men uppfattade in att de va hos oss.. bankade en gång till och en gång till.. Då tog jag täcket om mig och gick upp.. Cheferna som undrade om vi va vakna! Jo de va vi.. Ner i s'ngen igen.. Men upp ganska så snart igen.. Måste ju ha frulle innan vi skulle samlas för å prata igen i aulan..

Nästan alla uppe redan när vi kom ner..

Sen prat om lite siffror och sånt..

Lunch

Sen bar de hemmåt:)


Älskling köpt blommor till mig:) Gullegris:) Min gullegris!


Orkar itne skriva mer nu...

Men ha de gött iaf:)


Jobba på fredag igen, för S

Ovido - Quiz & Flashcards