Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 oktober 2008 10:53

Och en ledig dag:D

Inget inplanerat, rätt skönt faktiskt.. Se vad som händer under dagen..


Hoppas denna dagen blir bättre, fast de e ju klart... DE KAN VÄL INTE BLI VÄRRE ÄN DE VA IGÅR??


Har vatt vaken ett tag nu, så hörde jag röster nerifrån.. Rickard som gått ut från sovrummet för att inte störa mig när telefonen ringde;) Men jag va ju inte där:) Men söt tanke iaf:D

Hoppas att dom hör av sig igen bara, så han kan få komma dit:) Hade ju varit skit bra!


Tänkte att jag skulle beställt kläder och sånt till min dam på jobb, men glömde kolla vilken storlek hon har i kjolar och blusar.. Får väl ringa till jobb och kolla sen..


Ska bära in ved sen, här e ju 18 grader.. Jag fryser inte men min kära man gjorde de igår så vi får väl elda upp graderna idag då:P Eftersom att klockan va för sent igår när han kläckte ur sig att han frös..


Frissan imon och baka imon:)

Dopet på lördag


Tittade ut genom fönstret igår och hittade getbusarna liggandes såhär fint:)

Ovido - Quiz & Flashcards