Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 8 oktober 2008 13:34

...dag i tårar...


FAN

Av Hanna ♥ Söderberg - 8 oktober 2008 12:26

Idag e de Onsdag.

Jobbar kvällen idag.

Sen e jag ledig imon och på fredag och lördag jobbar S för mej då vi ska förbereda för dopen och så:)

Jobbar sen söndag kväll.

Så en rätt go vecka med andra ord:)

Sen e de ju Internat på Tisdag- Onsdag, så inget "jobb" då och sen har jag plockat komp-timmar Onsdag-Torsdag-Fredag.

Men ska jobba kvällen för S och HELA Lördagen för S. Men hon jobbar ju för mej denna helgen så.


Fick ett gulligt paket igår på posten, kanske hade legat i lådan en dag eftersom att min kära man vägrade låta mig hämta posten!

För de kunde ligga nåt som jag inte fick se där, hmm..

Han har ju fortfarande inte berättat för mig vad som händer den 7:e november!

Blir snart galen, tycker inte om överaskningar!

Eller jo men inte när jag får reda på att nåt händer så lååångt innan:@

Han kunde väl väntat med de? Och kollat min almenacka själv?

Men jag har ändå planer för hans födelsedag som han inte får reda på förren samma dag när vi ska iväg:)

Men de e ju liksom ändå inte samma sak, haha.. Tror jag, eller?

Men jag VET att han kommer tycka om de vi ska göra:D


¤Snart hoppa in i duschen

¤Frissan på Fredag:D

¤Baka på Fredag


För jag behöver verkligen klippa mej, har ju sparat mitt hår inför bröllopet. Så med andra ord så har jag inte klippt de redigt på över ett år typ..

Så de e ju ganska slitet!!

Ska passa på att färga de med, kommer nog bli fiint:)

Men jag vet inte, har inte provat de e sån färg innan.

Inte på de viset iaf, fattar du vad jag menar?

Inte? Bra för de va de som va meningen;)

Haha!


Jo, jag vet. Jag ÄR en hemsk människa!

Lev med det eller skit i de!


Här kommer lite bilder:)

Så lite snäll kan jag va med, eller?

Ovido - Quiz & Flashcards