Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Varför ska allt vara så förbannat svårt?

Av Hanna ♥ Söderberg - 2 oktober 2008 11:32

Försöker klara vardagen och allt vad det innebär.. Se glad ut på jobb när man hells inte velat va där och bara ligga hemma i soffan och gråta, för så e de ju faktiskt vissa dagar.. Humöret svänger upp och ner.. Tycker synd om min omgivning, att dom orkar med mig. Inte alla som gör de, men hoppas att dom förstår. Men svårt att förstå något man inte vet vad det är, hur det är att gå igenom!
Och förslåt mig om jag inte orkar höra på folk som gnäller att dom har ont pga bebis i magen. Men ursäkta mig, ni har iaf en i magen.. Orkar inte lyssna på sånt, så istället så drar jag mig tillbaka. De e kanske fel av mig men orkar man inte så orkar man inte!Det kommer kanske en dag då jag känner att jag orkar men den dagen e låååångt borta just nu iaf!
Visst kan jag ha dåligt samvete för att jag inte finns där och stöttar en vän, men jag tror inte jag hade varit så bra stöd just nu.
Kan man inte ta hand om sig själv kan man väl inte ta hand om andra heller, eller?

 
 
madde

madde

2 oktober 2008 15:09

NAWWEE vilken bild.. PUSs tycker om dej =)

http://www.coolemaddde.blogg.se

 
Älskling

Älskling

2 oktober 2008 19:45

Jag stöttar dig iaf, älskling! Det vet du... Älskar dig. Pussar...

http://sosrickard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards