Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Då va de snart dax:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 29 januari 2009 06:40

Uppe tidigt fsttän jag e ledig, eller har tagit ledigt:)

Men ska ju iväg och skriva papperna på huset:D Wiiee!

Så R kommer och hämtar mig lite i halv åtta..


Sen när vi e klara där så ska vi till tyringe, men blir bara en liten stund för dom ska ju iväg och förbeteda sig inför måndag:)

Skönt å få de gjort ju!

Va ett tag sen vi va där tsm med.. Men ska nog gå bra..


Min kise-mis äter som aldrig förr;) Tss.. Konstigt med mask i magen:/

Men har en burk klet-mat hemma med, så han kanske kan gå upp i vikt lite fortare denna gången..

Hinner ju inte få upp hans vikt innan han får mask igen:S

Avmaskade han när jag flyttade till lgh i dec och fick görade nu igen, två ggr på två månader.. Hmm.. Synd om han med ju! Stackarn!

Den magra stackarn på 4,6kg.. Ska ju ligga på ca 5,5kg ju.. Och de gör faktiskt mkt de lilla med!


Äta frulle? Men glömde ju min yoghurt på jobb, så kanske inom där sen?

Ska ju inte jobba förren på måndag- kväll nästa gång säg:P Fast ska vara på jobb vid 9.30, ska ju till hbg då, vara där senast 11.. Och bättre å va där i tid, för de e ju pinsamt å komma försent till nåt sånt:S

Känns konstigt å va borta så läänge ju.. Händer mkt som man missar på bara EN dag ju. Men men..


Måste snart till spoteket igen, sista kartan jag ska börja på om en vecka ju.. Och e ju inte så bra om de glöms bort säg.. Med tanke på hur lätt jag blev gravid innan ju. Inte för att jag inte vill ha barn men ska ju vara med rätt gubbe med ju;) Hihi..


Har ju färgat håret igen, brunt, choklad hette den:P Fin som attans;)

Så här e en bild på nya-jag:D

Sett ngt så fiint innan??;)

Haha


Näe, nu har jag skrivit en hel uppsats, IGEN;)


Ha de bäst!


Söt, snart ses vi! Imon, wiiee:P

 
 
Ingen bild

Lizette

29 januari 2009 11:43

Så skönt att ni har fått sålt huset.. Hoppas att allt är bra med dig annars också..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards