Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 19 januari 2009 21:18

Så då va man hemma igen..


Vad jag skriver i min blogg är min ensak. Kan inte folk ta de så skit då i å kolla i den!


Imon så gäller de:S


Ha en bra kväll!


Kyss

Av Hanna ♥ Söderberg - 19 januari 2009 13:56

Besökare idag: 18


Besökare igår: 27


Den här månaden: 176


Förra månaden: 203


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Och ändå typ ingen som kommenterar eller gör ngt avtryck.. Hmm.. Jajja..


Idag då, jo jobb 15.45-20.30

M e ju frisk igen så de e nice:) Hehe..


Laddar upp massa bilder på lunar just nu.. Fick ju en del nya av hampus igår:)


Så, rickard har fått pärmen nu, behövde ju papperna från agria till imon..

Hoppas på de bästa!


 Måns och Hampus passade min lgh och katt nu när jag va iväg:) Gott! Så slipper man oroa sig över de.. Kan ju vara bra om man ska iväg.. Eftersom att min kise blir mobbad där ute:S

När jag gick ut en runda igårkväll så satt han uppe i trädet igen:(

Så nu e han ju inne igen, och gissa vad han gör?

SOVER!:)


Näe, plocka undan lite och sen e de ju dax att göra sig iordning för jobb!


Ha de nice!


<3

Ovido - Quiz & Flashcards