Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 13 januari 2009 18:19

Du kan få vem som hellst..


Själv tycker jag att de verkar omöjligt att hitta en som är mig trogen:S


Min vänn sa:

Du är sjukt vacker, din personlighet hade fått vem som helst på fall och du har en underbar familj!


De värmer att få höra sånt:)



Vacker som få, het som sjutton;) Hehe

Av Hanna ♥ Söderberg - 13 januari 2009 17:58

Jobbat idag.. Idag med..

Lite nannig med de gick bra..


Va tvungen att sluta 14.00 eftersom att jag hade tid på vårdcentralen 14.30


Skulle ju kolla knölen jag fått i munnen, eller jag har haft den sen MARS förra året!!

Doktor tyckte de va en cysta.. Hon trodde den va ofarlig.. Men skulle få en remiss så att den kanske ska tas bort.. Jobbigt att ha de där ju.. Framförallt när den blir större, när den minskar e de inte lika illa men ändå ivägen ju:S

Får se vad som händer..


Tittar på tv nu, en lugn hemmakväll med andra ord:P Behöver de efter denna helgen!!


Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards