Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Hanna ♥ Söderberg - 26 januari 2009 13:32

Måns sov ju här inatt.. Jobbigt hemma..

Sen ville han ha skjuts till öa nu på fm.. Slippa ta bussen så tidigt..

 Han går ju på peab-gymnasiet i ä-holm..

Lite jobbigt å ta sig dit i rätt tid ibland bara:/

Nedrans bussar;) Hihi


Körde hampus med.. Pratade med lärare och lite sånt..

Han flyttar ju idag:/

Jobbigt!

Men inget jag kan göra iaf.. Erbjöd han gaderoben men där ville han inte bo;)

Konstigt, undrar varför?


Så nu har jag slängt in två maskiner tvätt.. Va inte mer, jo en handduk men de får vänta tills nästa gång:P

Men tkr ändå de e bättre å tvätta en gång i veckan och bara två maskiner än å samla på sig massa och tvätta hela dagen!

Nu tar de ju max tre timmar, beror ju på om jag hänger upp de hemma..

Skla jag göra idag, luktar ju så gott dåå:)


Sen när jag tvättat klart ska jag till tyringe:)

Hannas fru och hannas ungar:D

Mina:)


Fick min remiss idag.. Tid för liten op den 9/2.. Ska blir skönt å få de avklarat.. Så man får bort den och kanske får veta vad de e?

Farligt eller ej, bättre å veta..


Lånade lite pengar av hampus idag.. Får ju lön inatt säg..


Handlade lite hårfärg, TRE PAKET!!!!

Men har man långt och tjockt hår så, blir ju ändå billigare än som att jag skulle gått till frissan..


Men de ska nog bli fint:) Mammi hjälper mig imon efter jobb:P

Ovido - Quiz & Flashcards