Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Bil...... Hmmm

Av Hanna ♥ Söderberg - 22 januari 2009 21:13

Når fel i att man vill veta vem/vad de e som kommenterar i bloggen??

En kul grej bara, e jag knäpp för de?


Har blivit sviken förr, och blev sviken igen..

Trots lovande ord (tomma ord) om att han inte va som alla andra..

Jag lärde mig att lita på de, därför som sveket tog så hårt.

Och jag bearbetar de just nu, och de blir bättre.. Men precis som innan, om inte lite värre.. Så kommer de vara svårt att bygga upp ett förtroende till en annan människa..

Men det är ngt som jag får arbeta med.. Hoppas att de kommer gå bra, för annars kommer jag få leva i celebat.. Bara för att jag träffat idioter som inte kan hålla kuken i styr!

Och de nöjet ska dom inte ha! Så de så!


 När jag va påväg hem från tyringe började motor-lampan att lysa IGEN!!

Den gjorde ju de i okt, då lämnade jag in bilen.. Dax för servise då med nu.. Och fyra dagar efter de började airbag-lampan lysa.. Men kände att de blev dyrt att lämna in den igen.. Men pratade med dom iaf och dom sa att de nog inte va ngn fara. Och att jag kunde komma in om jag ville.. Men redan 6000:-på bilen den månaden så, nej tack..

Och så nu igen.. Kan man bli annat än trött på de?

Med tanke på att dom inte hittade felet sist så lär dom väl inte göra de nu heller, men in måste den ju..

Kan ju inte köra en bil där både airbag-lampan och motor-lampan lyser heller!


Bud på huset och en snäll mäklare?

Hmm.. Jo de stämmer kanske;)

Har vi tur så går de igenom och då tar H*n över redan 1mars:)


Så kanske jag med kan gå vidare?


Ska prata med the boss imon ang komp el. sem nästa fredag:D

Gött å va ledig ju när jag ska iväg senare ju, blir bara så stressigt om jag jobbar.. Hinna duscha med ju;) Så man e lite fräsch iaf:P

Och sovmorgon e ju aldrig fel, ellerhur?


Tänker tänker tänker

På dig? På mig? På vem?

På jag vet vem, eller vet jag de?

Haha

 
 
Ingen bild

Mr M

23 januari 2009 18:55

Dessbättre så är vi ju faktiskt ngr killar kvar som månar om trohet och sann kärlek.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards