Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Tisdag

Av Hanna ♥ Söderberg - 20 januari 2009 18:11

Jobbat idag:)

Varit iväg hela dagen, blev de ju..

Nedrans SAMRES säger jag bara.. Tekniskt fel så man kunde inte boka ngn resa! Vi va klara 11.40 Fikade och sånt eftersom att de inte gick å ringa.. Men funkade inte sen heller.. Och dom ändrade ju tiden då de skulle funka igen varje gång man försökte ringa dom..

Blev hänvisade till taxi ist.. Men dom hade bara vanliga bilar.. Och de funkade ju inte..

 12.40 och jag pratade med cheferna på jobb ännu en gång.. Fabror A skulle komma och hämta oss ist:D

Så han va framme hos oss vid 13.45 Då skulle jag slutat jobba för en kvart sen..

Kom ifrån jobb en timme senare:P


Sen till öa och lämna in klockan, kände att den va rälig och måste lämnas in på puts;) Skulle ju dessutom förstoras så;)


Så nu e jag hemma och har tom. ätit varm mat.. Kom på att de va ju i söndes jag gjorde de sist:S

Har med andra ord levt på filmjölk och yoghurt nu i nästan två dagar:(

Fy på mig:/


Msn date ikväll mä?

Fär väl se vad som händer:P Hehe..

Gott

 
 
Ingen bild

C

20 januari 2009 20:13

Spelar det någon roll att jag skriver Christofer istället för bara C, i så fall, vilken?
Vem anklagar dig för den du är eller har blivit? Du har bland annat en ilsken attityd i din blogg som jag uppmärksammade, är det detsamma som att hela din personlighet är ilsk? Det förstår väl vem som helst att du egentligen är ledsen, men alla tycker inte att det är okej att låta ilskan gå ut över fel personer. Ibland kan det faktiskt behövas att bita ihop och ändå tvinga sig till att le, ett leende på läpparna gör en ändå lite gladare än en sur min.

 
Dessie

Dessie

21 januari 2009 09:41

"C", Men herregud, skit i att läsa bloggar som du inte tycker om då!

http://princessfck.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards