Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Denna dagen

Av Hanna ♥ Söderberg - 17 november 2008 15:58

Va ett tag sen jag skrev men allt har ju sin förklaring..

Händer mkt just nu:S

Men nu ska väl en del vara undanstökat iaf..


Va inne på sjukan i Måndes, abort-samtal och VUL.. Va då i V6+4, så ganska tidigt än men lagom eftersom att jag bestämde mig för medisinsk-abort..


In igen i Lördes för att få den avgörande tabletten, den som stoppar hormonerna till embryot..


Idag va jag inne igen och fick de avklarat..

Jobbigt med tanke på att de e de enda hjärtat jag sett slå:S Men känns ok ändå..

Bra sällskap att prata med så tiden gick rätt snabbt..

Hade en sån burre-grej på magen.. De va rätt skönt för då kändes de inte lika ont längre..


Fick med mig nårra tabletter till hem, tog en till innan så nu känns de bra igen:)

Blöder inte så mkt heller och de e ju alltid ett +  :)

 Får hoppas att jag inte blöder så länge heller..


Skulle ta blodtryck idag med, så jag kan börja med p-piller igen.. Va lite lågt, så Bm tyckte att jag skulle vara glad om jag inte svimmade när jag reste mig upp:P Haha..  105/55


Men har dock inte pengar till att hämta ut nårra piller nu.. Så de får vänta..

Men som en vän sa till mig: Måste du ha piller? Finns väl andra sätt man kan skydda sig på? :P

Och de e ju sant..

Varför måste de va upp till tjejen/kvinnan att skydda sig? Kan väl lika bra killen/mannen göra!


Näe, nog med info för idag..


Ha de gott..

 
 
Ingen bild

Lizette

17 november 2008 21:50

Tråkigt med abort men jag förstår varför och hade gjort samma sak.. vill du prata så finns jag här.. =) ha det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards