Alla inlägg den 21 november 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 21 november 2008 11:51

Jag vet väl att panodil och alvedon e samma sak!!! Helt körd i planeten e jag faktiskt inte.. Men nu e de så att panodilen inte funkar på mig, men alvedonen gör de.. Fråga mig inte varför men så e de bara!!

Retligt!


När jag gick och la mig igår så snöade de.. De snöade och haglade föresten också när jag körde från tyringe 17.45 Men iaf, när jag vaknade i morse så låg snön kvar!! Retligt de med.. Tycker inte om när snön kommer såhär tidigt!! Då brukar de ju bli en grön jul med:S


Ska till Fagerhult idag, Fixa med räkningarna.. Och sen kanske en runda till lägenheten:) Lite kan jag ju göra själv ju.. Eller ganska mkt faktiskt:)

¤ Kan ju sandpappra ner spacklet i hallen och köket..

¤ Fortsätta tapetsera i rummet.. Funkar ju att göra de själv, lättast att va två men de går ju ensam med.. Nu e de ju inte mönsterpass på dom så;)


när, ringa och väcka rickard nu.. Om han fortfarande sover vill säga..

Vill ju inte bara sitta här å glo halva dagen!


Till tyringe ikväll:) Monopol:) Haha, nice:P


Ha de gött..

Ovido - Quiz & Flashcards