Alla inlägg den 19 november 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 19 november 2008 13:01

Så har den förbannade TILL SALU skylten kommit upp!!

Och de va bannemig på tiden med!

Skulle ju bara varit uppe i typ två veckor nu men ändå..


Känns lite i magen nu, inatt med:S Ont så jag kunde inte sova:S Hade ju kunnat ta dom pillren, men tycker inte om att ta så starka ju.. Sen hjälper ju inte dom om jag redan har ont:S


Måste iväg idag och handla alvedon:( Panodil hjälper ju inte på mig:S Men sen å andra sidan så kan jag ju knappt svälja alvedonen:( Men dom hjälper iaf!


Ska handla taperer idag, två rullar till.. Då vi upptäckte igår att de va mönsterpass och då blir de ju en del spill.. Haha..

Men de blir fint ändå:) Blommigt! Haha.. Låter hemskt! Men grannt som bara den:)


Fixa i lägenheten idag, se om min kära broder kan hjälpa mig lite?


Till tyringe imon kanske? Hade varit trevligt ju, SAKNA!

Förlåt att jag inte varit hos er på ett tag men mår lite upp och ner just nu:( Ska bättra mig, lovar!


Tack dessie gumman för hjälpen jag får av dig:)


Näe, nu giter jag inte skriva mer..

Ha de gott

Ovido - Quiz & Flashcards