Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Helgen...

Av Hanna ♥ Söderberg - 9 november 2008 13:24

Fredagen hände de inte så mkt.. Satt hemma och glodde på tv..

Ensam:S Kisen lämnar ju mig på kvällarna.. Då ska han ut:P Hehe,.,


Lördagen började med sovmorgon, trodde jag!!! Hade planerat de iaf.. Men ligger och nannar i godanro och rett va de va så dönar de in en viss person i sovrummet!!! Snällt sånt!!

Då skulle han flytta.. Men jag hade sagt att jag ville ha lite sovmorgon!! Jag hade ju respekterat de men iaf.. Man behöver ju inte ändra hela personligheten men iaf.. hmm...


Körde iaf till tyringe ist, ingen mening att sitta här och glo när dom ändå springer här!!


Trevlig kväll igår iaf:D God dricka och gott sällskap:)


Hem idag för mäklaren kommer ju idag, snart, kl. 2 för att vara exakt. Visning idag ju:)


Så jag ska snart köra.. Måste ju till fagerhult och slå av huvudströmbrytaren i lägenheten.. För de kommer ju ström imon:) Sen e de bara till att börja renovera:)

Handla lite saker till sen så:)


Iväg imon innan jobb.. Dessie följer med:) Kan nog behövas tror jag.. Men jag e stark, jag klarar det:) Hoppas jag:S

 
 
Ingen bild

jenny

9 november 2008 18:41

vill du ha hjälp till helgen med renovering?:P kan komma på lördag i så fall o stanna till söndan:?:P

 
Ingen bild

madde

10 november 2008 07:49

lycka te idag, idag är det ingen vanlig dag utan mårtens födelsedag =) puss på MIN fru.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards