Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Jobbet kallar snart..

Av Hanna ♥ Söderberg - 11 september 2008 11:26

Börjar jobba 12.30 idag och slutar sen 20.00 Rätt skönt att få gå hem då ist för 21.30 faktiskt.. Men sen å andra sidan så har man ju varit där sen middag! Kommer ju lagom till middagen ska serveras.. Men har bara en sån tur på fyra veckor.. Och nu på måndag blir de ju andra scheman och andra turer.. Allt blir upp och ner med andra ord:(

Träffade Dessie gumman igår:) Va ju ett tag sen eftersom att hon och hennes familj - nårra, åkte till spanien.. Vissa har de bra;) Fast jag och rickard har ju faktiskt också varit iväg.. Men de e ju läääääängesen:P Haha.. Känns så iaf..

Vi hade trevligt, va på väla och hämtade mina glasögon, tittade lite på kläder till dessie.. Jag har ju redan handlat denna månaden:P

Sen va vi på city gross och bauhaus eller hur de nu stavas;) Haha.. Dessie skulle ju ha blommor där;) För lilla anders hade dödat alla när hon va iväg..

Va tänkt att jag ev skulle hämtat mitt körkort igår med men klockan va ju nära halv sex tror jag när vi landade i fagerhult.. Snabb veva till mamma och sen åkte jag hem till min djurgård;) Haha..

Tänkte göra de idag men kom ju på att jag börjar jobba 12.30 så där sket de sig.. Och imon jobbar jag på dagen så där sket de sig där med.. Får se i nästa vecka ist:)


Jag och rickard ska bada på lördag;) hehe.. I halmstad:P PÅ sannarpsbadet.. Jag va ju sugen på de för någon vecka sen men så blev de inte av för rickard jobba å så.. Så nu e vi lediga båda två eftersom att jag fick ledigt i och med schemabytet:)

Nä nu ska jag ner coh fixa vid mig lite, ska ju inom bitte sen med.. släppa ut hennes misar och rensa kiselådan *BLÄÄÄÄ*

Älskar dig min underbara man!

Pussar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards