Alla inlägg den 4 september 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 4 september 2008 22:24

Stackars dom, vi har ännu inte kommit på nårra bra namn på dom små liven:) Dom va fina iaf:D Våra två små getter:) Haha..

Eller med andra ord: Vår nya gräsklippare:)

Två töser blev de:) Har hellre töser än pågar när de gäller dom. Annars vill jag ha pågar. I djur-väg iaf;)


Rickard ska fixa elstängsel och sånt imon, så dom inte rymmer för oss. Får ha dom kopplade tills dess ju..


Lugn dag på jobb idag.. Förutom en händelse. Ambulansen kom, men de va ju lite dumt att dricka rengöringsmedel.. Ellerhur!!?? Hehe.. Inte lätt å veta när man e sjuk kanske, såg kanske gott ut.. Va nog rosa med tror jag.. Hallon eller jordgubb då eller? Haha:)


Jobbar imon med, på dagen.. Har en brevidgång då med:)

Sen e jag fri i helgen och nästa med:) Eftersom att vi byter schema sen och jag får helgen och dessutom hela veckan innan hegen med.. Så jag fick ledigt helgen innan schema bytet:)


Snart kommer dessie mf. hem:) Den 7:e.. :D Saknar dig ju:(


Nu kallar sängen på mig.. Upp tidigt ju..


Älskar dig<3

Ovido - Quiz & Flashcards