Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Shoppat idag:)

Av Hanna ♥ Söderberg - 25 augusti 2008 14:37

Alltid lika kul att göra av med pengar:P Men man får ju inte så mycket nu förtiden för sina pengar:( Tråkigt tråkigt..
Fick iaf handlat min efterlängtade dammsugare:) Så fiin den e:) Och låter inte som ett kärnkraftverk heller.. Men kostade ju också 1500:- Ville egentligen ha en påslös men dom va inge bra och sen kostade dom 3000:- Lite väl mycket för vår smak ju..
Den vi köpte va stoor i en liten förpackning;) Haha.. Fatta du? Inte jag:P Men det var en lite dammsugare men med en stor påse i;) Så egentligen e de en stor dammsugare;) Nu ska jag nog sluta förklara känns de som:P Haha


Har iaf dammsugat hela huset nu, så nu kan man gå på bara sockarna utan att de fastnar massa skit under foten!! haha..

Handlade lite annat smått och gott med, nu hittade vi ju var ÖoB låg i hässleholm;) Precis sidan om elgiganten:) Haha..

Så har nog handlat för 2500:- idag, de springer iväg fort dom dära små pengarna;) Haha.. Ska nog spara eller lägga undan llite så vi kan fortsätta renovera:P har ju redan handlat lite men ska ju handlas en hel del till.. Ska ju bli TRE rum till här uppe:D Kommer bli så bra när de e klart:)

NU har alla kommit tillbaka från semestern, bara Denis som va lite sent på de:P Haha.. Men nu har han med börjat, åter som vanligt igen då med andra ord:)

Fått mitt nya schema med:) kanske jag redan har skrivit om? Hmm..
Men iaf, så e de ett 5 veckors schema. Där vi kommer jobba 2 helger av 5.. Så bara de e ju bra.. det enda e ju att eftersom att vi nu ska prova på att jobba 2 helger av 5 så kommer jag att ha en delad-tur den ena helgen. Min ligger på söndagen så de kan ju vara rätt lugnt.. Kommer då jobba 07.00-13.00 och 17.00-21.30
Har ingen 4 dagars helg, också bra:D Får se när det ska börja, bra att veta ett datum så man kan planera lite ju inför hösten och vintern.. Svårt när man inte vet hur och när man ska jobba ju..

Måste verkligen ta mig i kragen och fota mig till mitt nya körkort.. Måste ju verkligen ha ett med rätt namn på..
Ska ringa E med.. Måste komma dit och träffa dom och se om där skulle vara en ledig tjänst nu eller vad?
Sugen som F*n på att jobba där ju..
Men får se hur de blir.. Kan ju inte ha en för liten tjänst heller och mste ju ha fast jobb, kan ju inte bara gå på timmar. Lämnar inte mitt fasta jobb för de liksom..

Men men..

Återkommer kanske sen.. Ska ju snart till jobb..

Ha de gött alle sammen!!

Älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna ♥ Söderberg - 1 maj 2009 12:06

Tror jag ska ha den andra bloggen iaf.. Har ju vant mig vid den nu och sånt med så.. Och lättare att logga in och massa annat.. Så hej svej igen bloggagratis.se :) www.hanniie1.blogspot.com   ...

Fan

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:45

Jaha, då va matchen slut.. 6-5 i förlängningen.. Va bara en minut kvar och så gör ryssarna mål.. Lite orättvist men så e de.. Dom spelade ju bra ändå.. och fick 1poäng iaf:)   Nähä, nu ska jag fortsätta dircka mitt citronvatten och nu hör jag att hjä...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 18:02

★Ber du inte som vuxen om ursäkt, då kan du inte kräva att ditt barn ska göra de heller!★Oroa dig inte, det ordnar sig ändå aldrig!★Jag är som jag är, för jag blev inte som jag skulle!;)★Den dagen du slutar bli bättre, Slutar ...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:20

Nu gjorde ryssarna mål, så 3-3.. Och halva matchen kvar, så mkt kan fortfarande hända:) Målvaktsbyte gustavsson in och honken ut, honken skadad och även liv.. Hmm.. Men jonas e ju bra så.. Men ändå.. Inte bra med två skadade målvakter! ~~~~~~~~~~~~~~...

Av Hanna ♥ Söderberg - 30 april 2009 17:15

Nu gjorde sverige ett mål till:) Så nu står de 2-3, gott! Heja sverige!!...

Ovido - Quiz & Flashcards