Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Hanna ♥ Söderberg - 27 augusti 2008 12:43

Så ja, nu har man fått in sin lön:) Alltid lika trevligt, fast denna lönen va urusel!! Haft semester ju men ingen semesterersättning! Då e de illa.. Men de kommer väl nästa månad eller nåt.. Kolla upp de sen..


De nya schemat e lite knas.. Bad Bitte räkna på hur många procent där e på min rad, men de blev inte bra:/ Hmm.. Ska kolla på jobb hur dom räknat där.. Har ju 84% på papper då ska de ju vara de på schemat med!


Pitza fick sina bebisar inatt.. 5 stycken!! Lite å ta i kanske.. Men nu e de fixat.. Dom e så fina.. Anders valde helt själv, bidde rätt bra:D Två små fina pitza kopior! Hehe..


Humöret går upp och ner.. Värsta berg och dalbanan här!!

Allt mer tankar som tyder på att de e mitt fel, att de e min kropp som tar bort dom. Min kropp som inte vill? Min kropp som inte kan? Mitt fel att dom e borta!

Jag vill, men inte min kropp. Får väl avsluta allt som har med de å göra.. Så blir de kanske bra sen? Kanske. Ingen som vet säkert heller ju! Men om vi avvaktar så kanske inte min kropp förstör dom längre, kanske!

Varför?


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tycker så synd om dig gumman för att du får lida när du skulle mått bra. Jag skulle funnits där för dig, men jag orkar inte. Bara för att min egen kropp gör såhär mot mig! Och det går ju ut över dig, å de mår jag jätte dåligt över. De ska du veta, gumman!

Jag hoppas att de blir bättre snart, att vi kan ägna mer tid tillsammans och att jag kan känna mer lycka åt de. För tyvärr så kan jag inte göra de så som jag borde. Jag är ju glad för er skull, samtidigt som jag är jävligt ledsen över att jag inte kan behålla mina. Utan min kropp förstör dom ist:(

Men jag börjar vänja mig, att vara utan. Och förhoppningsvis så får vi väl vårt någon gång då de e menat för vår del. Kanske är de menat att ni ska ha ert först och vi kommer sen med vårt?

Huvudsaken är ju att vi alla får till sist, ellerhur?

Förlåt gumman<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Näe, nu kallar snart jobbet. Ska på möte klockan 14.00 Personalmöte idag och imon så e de möte igen, fast då e de bara förr oss inne på haga. Gå igenom de nya schemat då:)


Så älskling. Nu kanske du kan förstå varför jag inte e som innan?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards